pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Autor książki:

Aniela Styś, Krzysztof Łobos

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788379307685
ISBN: 978-83-7930-768-5
Data: 2015-12-17
Cena wydawcy: 50.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.

Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.

Książka "Współczesne problemy zarządzania i marketingu" - Aniela Styś, Krzysztof Łobos (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2016 r.