pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

VAT od reklamy 2006

Autor książki:

Elżbieta Rogala

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 151 s.
Wymiar: 144x205 mm
EAN: 9788372516664
ISBN: 83-7251-666-9
Data: 2008-11-24
pozycja niedostępna

Opis książki:

Dla podatku VAT reklama jest szczególnym rodzajem czynności, która wynika stąd, iż obecnie każdy podmiot gospodarczy nie może się bez niej obejść. Musi się zatem zmierzyć z problemami podatkowymi stąd wynikającymi. W dobie ogromnej konkurencji niejeden podmiot gospodarczy, aby sprzedać wytworzone przez siebie towary lub usługi, albo by odsprzedać kupione w tym celu towary i usługi, musi w celach reklamy zużywać i przekazywać towary (prezenty, upominki, souveniry lub inne gadżety reklamowe, a także przekazywać towary do degustacji itp.), rozdawać ulotki i katalogi, pakować towary w pudełka i torby foliowe z logo firmy itp. Musi także organizować różnego typu promocje, np. sprzedaż „za złotówkę" lub sprzedaż jednego towaru łączoną z darowizną drugiego towaru. Częstą obecnie sytuacją jest także zlecanie wykonania usług w zakresie reklamy i marketingu profesjonalnym podmiotom (np. agencjom reklamowym). Reklamą jest także sponsoring, choć organy statystyczne czynności wykonanych na rzecz sponsorowanego nie uznają za usługę. Wszystko to rodzi problemy z podatkiem VAT należnym i naliczonym. Tym wszystkim problemom poświęciliśmy niniejsze opracowanie. Rodzajów reklamy jest niezmiernie dużo, żeby nie powiedzieć nieskończenie dużo. Wiele z nich zostało w niniejszym opracowaniu zaprezentowane. Zatem życzymy udanej lektury.

Książka "VAT od reklamy 2006" - Elżbieta Rogala - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 151 stron i została wydana w 2006 r.