pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Usługi. Marketing i zarządzanie
książka:

Usługi. Marketing i zarządzanie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320816501
ISBN: 83-208-1650-5
Data: 2006-11-15
Cena: 45.36  Cena wydawcy: 54.00 zł Oszczędzasz: 8.64 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Usługi. Marketing i zarządzanie - Audrey Gilmore - opis książki:

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.

Książka „Usługi. Marketing i zarządzanie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.

Książka posiada 220 stron i została wydana w 2006 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Usługi. Marketing i zarządzanie"
Produkty podobne:
Przedsiębiorstwo usługowe. Zarządzanie - okładka książki
Przedsiębiorstwo usługowe. Zarządzanie Beata Filipiak, Aleksander Panasiuk (red.)
Marketing sportu - okładka książki
Marketing sportu Andrzej Sznajder