pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 167x239 mm
EAN: 9788326481697
ISBN: 978-83-2648-169-7
Data: 2015-05-09
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tutoring jako metoda edukacji spersonalizowanej, traktująca rozwój podopiecznego holistycznie, staje się coraz bardziej popularna. W opinii jej prekursorów oraz praktyków jest ona szansą na powrót do źródeł edukacji i odnowienie relacji mistrz-uczeń. Metoda ta, oparta na personalizmie, klasycznej koncepcji cnót i osiągnięciach psychologii pozytywnej oraz wyposażona w nowoczesne narzędzia edukacyjne, pozwala odkrywać pełnię potencjału podopiecznego, by mógł on wykorzystywać swoje talenty i mocne strony dla dobra własnego i innych. Niewątpliwym walorem tej książki jest jej kompleksowość: autorzy kładą nacisk zarówno na wnikliwy opis teoretycznych podstaw metody, jak i na konkretne przykłady jej zastosowania.

Treść książki obejmuje: - definicję tutoringu, teorię, źródła i założenia tej metody, - opis procesu stawania się tutorem, - kwestie wdrożeniowe, w tym pozyskiwanie środków na wprowadzenie tutoringu, - omówienie funkcjonowania tutoringu uwzględniające różnorodność jego zastosowań i celów w po szczególnych obszarach edukacji - w szkole, na uczelni i w edukacji nieformalnej, np. w organizacjach pozarządowych, - studia przypadków - opisy funkcjonowania tutoringu w różnych instytucjach, - wywiady z praktykami tutoringu.

Publikacja stanowi kompleksowe źródło wiedzy o tej metodzie oraz znakomitą inspirację do jej sto sowania i wdrażania. Adresatami książki są osoby interesujące się edukacją w szkole i na uczelni oraz edukacją nieformalną i rozwojem osobistym.

Książka "Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków" - Piotr Czekierda, Bartosz Fingas, Marcin Szala - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2015 r.