pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788376413082
ISBN: 978-83-7641-308-2
Data: 2010-10-22
Cena wydawcy: 47.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Z recenzji dr Danuty Dudkiewicz-Zimny: Książka jest rezultatem badań dotyczących trudnej i złożonej problematyki jaką jest standaryzacja strategii marketingowej. Ze względu na nowatorskie ujęcie tematu, bogatą treść osadzoną nie tylko na doświadczeniach polskich, ale także światowych i wnioski odnoszące się do praktyki biznesu, zasługuje ona na szczególną uwagę i uznanie. Napisana jasnym i zrozumiałym językiem stanowi w istocie kompletny i błyskotliwy wykład na niewątpliwie złożony i budzący kontrowersje temat, jakim jest standaryzacja programów marketingowych. Zastosowany w pracy logiczny podział treści pozwolił ująć analizowaną problematykę w perspektywie teoretycznej oraz praktyki działalności korporacji międzynarodowych, zwłaszcza na rynku FMCG w Polsce. Książka przeznaczona jest dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia oraz międzynarodowe stosunki gospodarcze, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także dla doktorantów. Powinna być także użyteczna dla menedżerów zatrudnionych w tych polskich przedsiębiorstwach, które prowadzą lub zamierzają rozpocząć ekspansje na rynki zagraniczne, gdyż przedstawia pewien model prowadzenia biznesu, który odnosi sukcesy w skali międzynarodowej.

Książka "Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce" - Mariusz Sagan - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2010 r.