pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Społeczne aspekty nowych mediów
»
książka:

Społeczne aspekty nowych mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 392 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 978830116290001
ISBN: 9788301162900
Data: 2010-08-27
Cena: 49.12  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 9.88 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Społeczne aspekty nowych mediów - Jan van Dijk - opis książki:

Podręcznik Jana van Dijka jest uznanym na świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym. Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów. Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych, oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci.

Książka Społeczne aspekty nowych mediów - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 392 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Społeczne aspekty nowych mediów"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
KOmedia. Konteksty dyskursu medialnego - okładka książki
KOmedia. Konteksty dyskursu medialnego Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna, Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak (red.)
Produkty podobne:
Polityczność mediów - okładka książki
Polityczność mediów Grażyna Pietruszewska-Kobiela, Adam Regiewicz, Grażyna Stachyra, Artur Żywiołek