pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Socjologiczne dyskursy o konsumpcji
książka:

Socjologiczne dyskursy o konsumpcji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Katedra Wydawnictwo Naukowe
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 468 s.
Wymiar: 121x195 mm
EAN: 9788365155153
ISBN: 978-83-6515-515-3
Data: 2016-09-20
27.78  40.00  12.22 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Socjologiczne dyskursy o konsumpcji - Łukasz Iwasiński - opis książki:

Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych i krytycznych ujęć problemu, ale do żadnej teorii nie podchodzi nabożnie, nie waha się wytknąć słabości wielkim teoretykom, pokazuje, w którym punkcie ich myśl jest już pass. Obficie korzysta z literatury i swobodnie porusza się po różnych dyskursach, dzięki czemu rozprawa ma charakter erudycyjny. [...] Łukasz Iwasiński zaproponował wysokiej jakości multidyskurs socjologiczny i interdyscyplinarny, wsparty interesującymi intuicjami intelektualnymi. Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o konsumpcji. Jest udaną próbą teoretycznej refleksji nad nowymi zjawiskami w obszarze ciągle zbyt mało obecnym w polskiej socjologii. (prof. Kazimierz Krzysztofek)
Łukasz Iwasiński pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się socjologią kultury, socjologią oraz filozofią wiedzy, koncepcjami współczesnych społeczeństw (społeczeństwo konsumpcyjne, sieciowe, informacyjne), wybranymi zagadnieniami informatologii. Pasjonat muzyki. Autor artykułów naukowych publikowanych w monografiach zbiorowych i czasopismach (Przegląd Socjologiczny, Studia Socjologiczne, Kultura Popularna, Kultura Współczesna, Kultura i Społeczeństwo, Przegląd Kulturoznawczy, Zagadnienia Informacji Naukowej), a także tekstów publicystycznych i krytycznych w prasie społeczno-kulturalnej (Tygodnik Powszechny, Dziennik, Życie Warszawy, Przekrój), magazynach popkulturowych (Machina, Laif, Fluid, Exklusiv, Aktivist) oraz specjalistycznych periodykach muzycznych (Glissando, Jazz Forum).

Książka „Socjologiczne dyskursy o konsumpcji” - oprawa miękka - Wydawnictwo Katedra Naukowe.

Książka posiada 468 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Socjologiczne dyskursy o konsumpcji"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne: