pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Słownik terminologii medialnej (+ CD)

Autor książki:

Walery Pisarek

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 254 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9798324205171
ISBN: 83-2420-517-9
Data: 2008-11-19
pozycja niedostępna

Opis książki:

Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim. Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi ( i nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich. Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy - oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem i video), Internetu, reklamy, public relations, prawa i ekonomiki mediów oraz języka mediów. Autorami tekstów poszczególnych haseł problemowych i definicyjnych są głównie pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Merytorycznie prace redakcyjne (częściowo też autorskie) wykonane zostały przez zespół redakcyjny w składzie: dr Zbigniew Bauer, dr Edward Chudziński, dr hab. Kazimierz Wolny - Zmorzyński pod przewodnictwem prof. Walerego Pisarka.

Książka "Słownik terminologii medialnej (+ CD)" - Walery Pisarek (red.) - oprawa twarda - Wydawnictwo UNIVERSITAS. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2006 r.