pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna

Autor książki:

Karol Łopaciński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788320821925
ISBN: 978-83-2082-192-5
Data: 2015-05-19
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.

Książka "Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" - Karol Łopaciński - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2015 r.