pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Silvio Berlusconi. Geniusz mediów i marketingu politycznego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atla 2
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 135x205 mm
EAN: 9788360732526
ISBN: 978-83-6073-252-6
Data: 2011-09-15
Cena wydawcy: 10.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W błyskotliwej karierze Berlusconiego, w którym jedni widzą ucznia Machiavellego i populistycznego hochsztaplera, a inni charyzmatycznego Duce jest coś, co musi skłaniać do refleksji. Autor, wykorzystując w analizie tego fenomenu ekonomiczny model demokracji Josepha Schumpetera, ujawnia wielką moc pieniądza, mediów i marketingu politycznego. Dzięki temu wreszcie wiemy, jak można manipulować demokracją i wyborcami. Fragment recenzji prof. zw. dr hab. Wiesława Bokajły

Książka "Silvio Berlusconi. Geniusz mediów i marketingu politycznego" - Jakub Jóźwiak-Di Marcantonio - oprawa miękka - Wydawnictwo Atla 2. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2011 r.