pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić...
»
»
książka:

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy PWN
Rok wyd.: 2013
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 424 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788377052709
ISBN: 978-83-7705-270-9
Data: 2013-04-02
Cena: 32.07  Cena wydawcy: 44.90 zł Oszczędzasz: 12.83 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie - Charles Duhigg - opis książki:

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów. Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy Tłumaczenie na 31 języków Pierwszorzędna książka oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki - The Economist

Książka „Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Dom Wydawniczy PWN.

Książka posiada 424 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Ocena: 4 (z 1 ocen)
kolorkolorkolorkolorszara

Opinie/recenzje:

Autor: PozycjeObowiązkowe; Ocena: 4 pkt.; Data: 2016-05-17
Dlaczego jednym wszystko się w życiu udaje a inni mają ciągle pod górkę? Jedne kobiety mają talię osy, inne wciąż nie mogą pozbyć się wałeczków tłuszczyku? Jedne firmy rosną w siłę, inne upadają po jednym sezonie. Przedstawiam pozycję, która pomoże Wam znaleźć się po tej właściwej stronie. Książka idealna dla sportowców, menadżerów i każdego, kto pragnie poprawić jakiś aspekt swojego życia.
skomentuj opinię/recenzję [+]
Charles Duhigg - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Uwierz i zwyciężaj - okładka książki
Uwierz i zwyciężaj Norman V. Peale
Metoda opukiwania - okładka książki
Metoda opukiwania Nick Ortner