pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Autor książki:

Charles Duhigg

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy PWN
Rok wyd.: 2013
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 424 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788377052709
ISBN: 978-83-7705-270-9
Data: 2013-04-02
41.29 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów. Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy Tłumaczenie na 31 języków Pierwszorzędna książka oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki - The Economist

Książka "Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie" - Charles Duhigg - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Dom Wydawniczy PWN. Książka posiada 424 stron i została wydana w 2013 r. Cena 41.29 zł. Zapraszamy na zakupy!