pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 408 s.
Wymiar: 158x225 mm
EAN: 9788323124597
ISBN: 978-83-2312-459-7
Data: 2010-04-16
pozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.

Książka "Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie" - Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 408 stron i została wydana w 2010 r.