pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Tytuł książki:

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

Autor książki:

Maria Johann

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 225 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788380857742
ISBN: 978-83-8085-774-2
Data: 2019-01-21
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych - opis książki:

Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezentację znaczenia satysfakcji klienta we współczesnych modelach biznesowych w kontekście tworzenia przewagi konkurencyjnej. Ważną część pracy stanowi analiza rynku turystycznego w Polsce z podkreśleniem znaczenia zorganizowanej turystyki przyjazdowej oraz jej możliwości rozwojowych. Przeprowadzone badania satysfakcji klienta umożliwiły sformułowanie istotnych wniosków dotyczących kształtowania produktów turystycznych, a zastosowanie różnych metod badawczych pozwoliło na lepszą interpretację wyników.

Książka stanowi inspirację dla kierownictwa oraz pracowników biur podróży do tworzenia produktów turystycznych dostosowanych do potrzeb nabywców oraz uwzględnienia kwestii satysfakcji klienta w strategiach rozwojowych oraz w procesie zarządzania przedsiębiorstwem.

Książka "Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych" - Maria Johann - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 225 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]