pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Reklama w społeczeństwie informacyjnym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Maternus Media
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 128 s.
Wymiar: 125x200 mm
EAN: 9788389701176
ISBN: 978-83-8970-117-6
Data: 2010-04-14
Cena wydawcy: 20.48 złpozycja niedostępna

Opis książki:

O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego.
Spis treści:
Historia reklamy
Skuteczność reklamy
Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego
Reklama a film: zarys problematyki "product placement"
Dziecko a "autorytet" w reklamie telewizyjnej
"Na dobre i na złe" zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie
Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza
Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy

Książka "Reklama w społeczeństwie informacyjnym" - oprawa miękka - Wydawnictwo Maternus Media. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2010 r.