pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
książka:

Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 161x236 mm
EAN: 9788375457513
ISBN: 978-83-7545-751-3
Data: 2017-04-28
Cena: 34.17  Cena wydawcy: 39.00 zł Oszczędzasz: 4.83 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Publiczność mediów w epoce cyfrowej - opis książki:

Tom 31. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.

W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych "użytkowników", "konsumentów" czy "prosumentów" mediów.

Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

Książka „Publiczność mediów w epoce cyfrowej” - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR.

Książka posiada 216 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Publiczność mediów w epoce cyfrowej"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Konflikty etniczne w Europie oraz - okładka książki
Konflikty etniczne w Europie oraz w jej bezpośrednim... Radosław Zenderowski, Krzysztof Cebul, Bartosz Koźiński (red.)
Produkty podobne:
Rozwój internetu a zmiany w mediach, - okładka książki
Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach... Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab (red.)