pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem

Autor książki:

Krystyna Wojcik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 976 s.
Wymiar: 170x245 mm
EAN: 9788326480874
ISBN: 978-83-2648-087-4
Data: 2015-03-30
Cena wydawcy: 139.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych.

Główne obszary tematyczne to m.in.:
- Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnych sposobów -organizowania działalności PR (w tym optymalny typ kwalifikacji), zasady etyczne.

- Analiza celów i zadań w poszczególnych fazach procesu PR:
odiagnoza stanu wyjściowego i metody jej przeprowadzenia: badania wizerunku, tożsamości organizacyjnej, dotychczasowego komunikowania, zagrożeń kryzysem,
oelementy profesjonalnie zbudowanego programu wizerunkowego oraz bieżącego, w tym w sytuacji społecznie kontrowersyjnej inwestycji, wraz z procedurami tworzenia tych programów,
ofaza realizacji programów: zadania, uwarunkowania skuteczności, profesjonalne komunikowanie (w tym w sytuacji kryzysu), zasady współpracy z mediami, pożądane cechy narzędzi wykorzystywanych wobec rozmaitych otoczeń, zagrożenia manipulowaniem,
ometody badania efektów zrealizowanych programów i ich krytyczna analiza.

- Public relations jako dyscyplina naukowa - próby tworzenia teorii w świecie i Polsce; nurt krytyczny w myśli teoretycznej.

- Pozytywne i negatywne przykłady programów PR, pytania i zadania sprawdzające wiedzę i umiejętności czytelnika, liczne listy kontrolne dla praktyków.

Książkę wyróżnia rzadkie i umiejętne połączenie walorów podręcznika akademickiego z aplikacyjnymi/ poradnikowymi dla praktyki. Jest więc przydatna zarówno dla wykładowców i studentów wszystkich poziomów kształcenia w zakresie public relations, jak i dla praktyków PR o różnym stopniu wtajemniczenia w profesję.

Książka "Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem" - Krystyna Wojcik - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 976 stron i została wydana w 2015 r.