pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Psychologia konsumenta - Anna Jachnis

książka: Psychologia konsumenta autor:

Dane szczegółowe:

Cena wydawcy: 63.99 zł
pozycja niedostępna

Psychologia konsumenta - opis produktu:

Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie.

Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.

Dr Anna Jachnis - psycholog, adiunkt w Katedrze Psychologii Pracy i Stresu Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie zajmuje się zagadnieniami zachowań konsumenckich. Współautorka publikacji Psychologia konsumenta i reklamy (Oficyna Wydawnicza Branta 1998 r.), której niniejsza książka stanowi wydanie drugie, poprawione i uzupełnione.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię!

Kupujący tę pozycję zamówili również:

Socjologia codzienności - Piotr Sztompka
Piotr Sztompka, Małgorzata Bogunia-Borowska
Socjologia codzienności
Socjologia w zarysie - Barbara Gramlewicz
Barbara Gramlewicz, Marek Gramlewicz
Socjologia w zarysie

Produkty podobne:

Zachowania organizacyjne - Bolesław R. Kuc
Bolesław R. Kuc, Joanna M. Moczydłowska
Zachowania organizacyjne
Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka
Samobójstwo. Jako problem osobisty - Andrzej Zwoliński
Andrzej Zwoliński
Samobójstwo. Jako problem osobisty i publiczny
Rok wydania: 2013
Oprawa: miękka
Konflikt społeczny w perspektywie - Danuta Borecka Biernat
Danuta Borecka-Biernat, Małgorzat Cywińska (red.)
Konflikt społeczny w perspektywie socjologicznej...
Rok wydania: 2015
Oprawa: miękka
Konsumpcja - Alan Aldridge
Alan Aldridge
Konsumpcja
Rok wydania: 2006
Oprawa: miękka
Wtorek, 28 Lipca 2015 roku.