pokaz koszyk
autor tytuł  24h
Psychologia konsumenta - Anna JachnisPsychologia konsumenta - Anna Jachnis

Psychologia konsumenta

autor:
książka

Wydawca: Oficyna Wydawnicza Branta
Rok wydania:
Oprawa: miękka
Ilość stron: 412 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788360186558
ISBN: 9788360186558
Data: 2006-01-01
Cena wydawcy: 63.99 zł
pozycja niedostępna

Opis produktu:

Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.

Dr Anna Jachnis - psycholog, adiunkt w Katedrze Psychologii Pracy i Stresu Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie zajmuje się zagadnieniami zachowań konsumenckich. Współautorka publikacji Psychologia konsumenta i reklamy (Oficyna Wydawnicza Branta 1998 r.), której niniejsza książka stanowi wydanie drugie, poprawione i uzupełnione.

Oceń, napisz recenzję/opinię
  Bądź pierwszy - napisz opinię!

Kupujący tę pozycję zamówili również:

Socjologia w zarysie - Barbara Gramlewicz
Barbara Gramlewicz, Marek Gramlewicz
Socjologia w zarysie

Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:

Zachowania organizacyjne - Bolesław R. Kuc
Bolesław R. Kuc, Joanna M. Moczydłowska
Zachowania organizacyjne
Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka
Samobójstwo. Jako problem osobisty i publiczny - Andrzej Zwoliński
Andrzej Zwoliński
Samobójstwo. Jako problem osobisty i publiczny
Rok wydania: 2013
Oprawa: miękka
Konsumpcja - Alan Aldridge
Alan Aldridge
Konsumpcja
Rok wydania: 2006
Oprawa: miękka
Psychologia kryminalistyczna - Brunon Hołyst
Brunon Hołyst
Psychologia kryminalistyczna
Rok wydania: 2011
Oprawa: twarda