pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologia konsumenta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 458 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301194864
ISBN: 978-83-0119-486-4
Data: 2017-07-11
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
- klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
- analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
- perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Książka "Psychologia konsumenta" - Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 458 stron i została wydana w 2017 r.