pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Tytuł książki:

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

Autor książki:

Robert Stępowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788363566333
ISBN: 978-83-6356-633-3
Data: 2014-11-21
27.33  38.00  10.67 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasadystwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej.

Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.

Książka "Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk" - Robert Stępowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2014 r. Cena 27.33 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Robert Stępowski - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Marketing w turystyce i rekreacji - okładka książki

Marketing w turystyce i rekreacji

Aleksander Panasiak (red.)
Marketing w usługach. Przykłady - okładka książki

Marketing w usługach. Przykłady zastosowań

Barbara Iwankiewicz-Rak (red.)