pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Projektowanie doświadczeń
książka:

Projektowanie doświadczeń

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2017
Oprawa: twarda
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 150x220 mm
EAN: 9788363566937
ISBN: 978-83-6356-693-7
Data: 2017-12-11
pozycja niedostępna

Projektowanie doświadczeń - Igor Gałązkiewicz - opis książki:

Projektowanie doświadczeń to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco atrakcyjne, a rzeczy, by były pożądane (oprócz tego, że powinny być dobrze wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia. Projektowanie doświadczeń jest spojrzeniem na współczesność przez pryzmat niebanalnej komunikacji, sztuki, architektury, wzornictwa oraz globalnej ekonomii. Od Nike, Supreme, przez Louis Vuitton, Hermés, Aesop, Ace Hotels, Colette i Dover Street Market, do M&Ms i Acne Studios. Kluczowe projekty i tendencje zaprezentowano poprzez portfolio najciekawszych koncepcji, ale w szerokim kulturowym kontekście. Autor pokazuje, jak marki projektują doświadczenia w czasach wszystkiego - gdy luksus przestał być już dawno wysadzany złotem, nostalgia i kunszt łączą się z zaawansowaną technologią, a świat wirtualny i rzeczywisty grają w jednym zespole na zmysłach publiczności.

Książka „Projektowanie doświadczeń” - oprawa twarda - Wydawnictwo Słowa i Myśli.

Książka posiada 224 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Projektowanie doświadczeń"
Igor Gałązkiewicz - autor m.in.:
Projektowanie doświadczeń - okładka książki
Projektowanie doświadczeń Igor Gałązkiewicz;