pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prawda o mediach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Maternus Media
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 94 s.
Wymiar: 130x210 mm
EAN: 9788389701091
ISBN: 978-83-8970-109-1
Data: 2009-03-31
Cena wydawcy: 16.20 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Problem "prawdy w mediach" jawi się dziś, w epoce postmodernizmu, jako nie lada wyzwanie. Są bowiem tacy, którzy twierdzą, iż dotarcie do jednej słusznej prawdy jest wręcz niemożliwe. Inni z kolei wymachują "prawdą" we wszystkie strony, przez co zamiast wartości, która powinna ściśle odpowiadać "twardej rzeczywistości", staje się ona nierzadko pustym słowem, znakiem bez desygnatu, wyświechtanym sloganem, kartą przetargową wykorzystywaną przez opozycyjne względem siebie opcje ideologiczne czy polityczne. Czy jest sens przypominać o miejscu prawdy w przestrzeni mediów, tym bardziej, że ich przedstawiciele wydają się z premedytacją rozbijać ją na pomniejsze i relatywne części? Nawet jeśli zgodzimy się z tezą, że - w przeciwieństwie do minionych epok - trudno dziś jest mówić o jednej, bezwzględnej i niepodważalnej prawdzie, to jednak warto mieć na uwadze rzetelność naukową i dziennikarską, które wydają się być gwarantem zdrowej kondycji kultury ludzkiej.

Książka "Prawda o mediach" - oprawa miękka - Wydawnictwo Maternus Media. Książka posiada 94 stron i została wydana w 2008 r.