pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję

Autor książki:

Guy Kawasaki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 512 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326484056
ISBN: 978-83-2648-405-6
Data: 2015-05-28
pozycja niedostępna

Opis książki:

Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinny mieć biznesplan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać? Jak pisać oferty pracy, żeby nie odstraszyć kompetentnych kandydatów? Są to kwestie, przed którymi staje każdy przedsiębiorca w trakcie swojej kariery. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Guya Kawasakiego.

Tytuł oryginału: Reality Check: The Irreverent Guide to Outsmarting, Outmanaging, and Outmarketing Your Competition Powrót do rzeczywistości to książka dla wszystkich, którzy chcieliby: - zasięgnąć porady u prawdziwego geniusza marketingu, współautora między innymi legendarnej kampanii marketingowej Apple Macintosh z 1984 roku, - uniknąć najczęstszych błędów i pułapek w zakładaniu i prowadzeniu przedsiębiorstwa, - znaleźć praktyczne i poparte doświadczeniem wskazówki i dowiedzieć się, jak naprawdę działa świat biznesu.

Książka ta obfituje w zabawne historie i anegdoty z Doliny Krzemowej, lekkie i humorystyczne, a jednocześnie pouczające i zapadające w pamięć.

Książka "Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję" - Guy Kawasaki - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 512 stron i została wydana w 2015 r.