pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Potęga kultowej marki

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 210 s.
Wymiar: 145x215 mm
EAN: 9788324603541
ISBN: 978-83-246-0354-1
Data: 2009-03-28
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę

Książka "Potęga kultowej marki" - Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 210 stron i została wydana w 2007 r.