pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Księgarnia »
Książki »
»
Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie
książka:

Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 476 s.
Wymiar: 150x209 mm
EAN: 9788379222155
ISBN: 978-83-7922-215-5
Data: 2017-06-07
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna

Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie - Piotr Kapusta - opis książki:

Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 30 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania.

Książka „Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex.

Książka posiada 476 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie"
Piotr Kapusta - autor m.in.:
Produkty podobne:
Słownik rosyjsko-polski. Biznes - okładka książki
Słownik rosyjsko-polski. Biznes i gospodarka Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska