pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie
książka:

Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dr Lex
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 476 s.
EAN: 9788379222155
ISBN: 978-83-7922-215-5
Data: 2017-06-07
Cena: 51.05  Cena wydawcy: 79.00 zł Oszczędzasz: 27.95 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie - Piotr Kapusta - opis książki:

Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 30 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania.

Książka „Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex.

Książka posiada 476 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Polsko-niemiecki słownik biznesu. Media, Reklama, Marketing, Zarządzanie"
Piotr Kapusta - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne: