pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne i marketingowe

Autor książki:

Marek Wirkus, Anna M. Lis

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 274 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381020589
ISBN: 978-83-8102-058-9
Data: 2018-02-15
Cena wydawcy: 54.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.

Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).

W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.

Książka "Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne i marketingowe" - Marek Wirkus, Anna M. Lis (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 274 stron i została wydana w 2018 r.