pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Od autentyczności do komercji - o doświadczaniu w turystyce. Warsztaty z Geografii Turyzmu. Tom 4

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 185x230 mm
EAN: 9788379691388
ISBN: 978-83-7969-138-8
Data: 2014-09-18
pozycja niedostępna

Opis książki:

Zagadnienia zaprezentowane w niniejszej publikacji dotyczą ogółu zjawisk związanych z komercjalizacją, w tym przemian zachodzących pod wpływem dynamicznie rozwijającej się współczesnej turystyki w aspekcie wykorzystania zasobów przestrzeni geograficznej.

Poruszana w publikacji tematyka stanowi w ostatnich latach przedmiot wielu zainteresowań i dyskusji naukowych.

Od Redakcji, fragment

Książka "Od autentyczności do komercji - o doświadczaniu w turystyce. Warsztaty z Geografii Turyzmu. Tom 4" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2014 r.