pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Od auditingu do sponsoringu w rachunkowości

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 268 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320816846
ISBN: 978-83-2081-684-6
Data: 2006-01-09
Cena wydawcy: 54.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce, w ośmiutematycznych rozdziałach, przedstawiono charakterystyczne rozwiązania stosowane w rachunkowości jednostek gospodarczych, mogące się przyczynić do usprawnienia zarządzania. Odbiorcami książki mogą być: - menedżerowie, - praktycy zajmujący się controllingiem i rachunkowością, - studenci, - uczestnicy szkoleń z zakresu rachunkowości.

Książka "Od auditingu do sponsoringu w rachunkowości" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2007 r.