pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 978830116459101
ISBN: 978-83-0116-459-1
Data: 2010-10-22
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w sposób satysfakcjonujący potrzeb klienta Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na te pytania i wskazuje kierunki rozwoju nowoczesnej organizacji.
Ze Wstępu Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową. Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiągnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.
Autorzy są pracownikami naukowymi Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, specjalizującymi się w ekonomii oraz organizacji i zarządzaniu.

Książka "Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta" - Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2010 r.