pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Merchandising. Projektowanie przestrzeni sklepu

Autor książki:

Tony Morgan

Dane szczegółowe:
Wydawca: Arkady
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 210x280 mm
EAN: 9788321345864
ISBN: 978-83-2134-586-4
Data: 2009-02-05
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem niniejszej publikacji jest przekazanie wiedzy i doświadczeń z zakresu merchandisingu osobom pragnącym wykonywać ten zawód. Znajdą tu one zarówno informacje na temat sztuki aranżacji wystaw, jak i wystroju wnętrz, oraz poznają narzędzia, które pomogą im odnieść sukces. Analizując przedstawione w tej książce studia sklepów, specjalne wykresy oraz przykłady najciekawszych ekspozycji z różnych miejsc świata, przyszli wizualni merchandiserzy dowiedzą się, jak umacniać wizerunek marki oraz zachęcić klientów do dokonywania zakupów.

Książka "Merchandising. Projektowanie przestrzeni sklepu" - Tony Morgan - oprawa miękka - Wydawnictwo Arkady. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2008 r.