pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
podręcznik:

Media alternatywne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788323332411
ISBN: 978-83-233-3241-1
Data: 2012-03-28
Cena: 34.45  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 5.45 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Media alternatywne - Olga Guedes Bailey, Bart Cammaerts, Nico Carpentier - opis książki:

Podręcznik Media alternatywne przedstawia zagadnienia związane z powstawaniem, funkcjonowaniem, a także oddziaływaniem mediów alternatywnych jako nowego sposobu komunikowania w odmienionej przez rozwój technologii przestrzeni medialnej. Wykorzystano tu teoretyczne ujęcia służące do badania mediów alternatywnych zobrazowane dodatkowo analizą studiów przypadku.

Autorzy odpowiadają na kluczowe pytania:

  • Czym są media alternatywne
  • Jaką rolę odgrywają media alternatywne w pluralistycznych, demokratycznych społeczeństwach
  • Jakie są podobieństwa i różnice między mediami alternatywnymi, wspólnotowymi, mediami społeczeństwa obywatelskiego i mediami rizomatycznymi
  • Jak media alternatywne działają w praktyce

Media alternatywne to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, dziennikarstwa i komunikacji, badaczy, naukowców oraz dziennikarzy.

Olga Guedes Bailey jest wykładowcą w Institute of Cultural Analysis w Nottingham
Trent University w Wielkiej Brytanii.

Bart Cammaerts prowadzi wykłady z zakresu mediów, obywatelstwa i demokracji w Departamencie Mediów i Komunikacji London School of Economics and Political
Science, University of London.

Nico Carpentier pracuje w Departamencie Studiów nad Komunikacją Vrije Universiteit
Brussel i Katholieke Universiteit Brussel w Belgii.

Książka „Media alternatywne” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Książka posiada 244 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Media alternatywne"
Produkty podobne:
Współczesne media. Tom 1. Wartości - okładka książki
Współczesne media. Tom 1. Wartości mediów Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura (red.)
Media i nowoczesność - okładka książki
Media i nowoczesność John R. Thompson