pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing. Szybka droga do sukcesu

Autor książki:

Chris Ritchie

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 158x233 mm
EAN: 9788377467428
ISBN: 978-83-7746-742-8
Data: 2014-09-26
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części Świadomość - diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy Sprawność biznesowa - narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły Rozwój kariery - działania które należy podjąć już teraz aby nie dać się nikomu wyprzedzić Przybornik dyrektora - wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz - Pierwszą dziesiątkę Szybkiej drogi - czyli podsumowanie najważniejszych informacji - Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - Studia przypadków - Praktyczny przewodnik rozwoju kariery - zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku - Głos eksperta - opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień to interaktywna strona internetowa stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej pracował również w wielu innych sektorach - zajmował się marketingiem sportowym pracował w sektorze publicznym a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym. Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu PR a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się San Disk Hitachi Accenture Imation Avaya Nokia Ducati Dorna Attenda Smart Trust AOMi oraz Sun Microsystems. Chris uzyskał z wyróżnieniem tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.

Książka "Marketing. Szybka droga do sukcesu" - Chris Ritchie - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2014 r.