pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 692 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326443787
ISBN: 978-83-2644-378-7
Data: 2013-06-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: - opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; - analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; - omówienie problemu asymetrii informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; - tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; - zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; - kwestie związane z promocją usług medycznych.

Książka "Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej" - Philip Kotler, Joel Shalowitz, Robert J. Stevens - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 692 stron i została wydana w 2013 r.