pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326434471
ISBN: 978-83-2643-447-1
Data: 2014-11-14
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: - zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, - strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, - tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych, - marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego, - reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, - badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.

Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.

Książka "Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym" - Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2014 r.