pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing produktów żywnościowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320818758
ISBN: 978-83-208-1875-8
Data: 2010-03-08
Cena wydawcy: 56.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
- teoretycznych aspektach marketingu żywności,
- strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
- zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
- konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
- przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

Książka "Marketing produktów żywnościowych" - Tomasz Domański, Paweł Bryła - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2010 r.