pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Duet
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 482 s.
Wymiar: 150x205 mm
EAN: 9788389706218
ISBN: 978-83-8970-621-8
Data: 2014-05-06
Cena wydawcy: 37.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też żywym dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. [ ] Fragment recencji prof. dr hab. Andrzeja Antoszewskiego

Książka "Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu" - oprawa miękka - Wydawnictwo Duet. Książka posiada 482 stron i została wydana w 2014 r.