pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing polityczny w kampanii wyborczej

Autor książki:

Marta Obrębska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 384 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788374417662
ISBN: 978-83-7441-766-2
Data: 2009-03-27
Cena wydawcy: 33.52 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Główną zaleta książki jest umiejętne połączenie przystępnie wyłożonej teorii marketingu z analiza jego zastosowania na gruncie polskim, w warunkach wyborów lokalnych. Analiza ta, dokonana na podstawie materiałów zebranych przez autorkę w czasie wyborów samorządowych w 2006 roku w Bytomiu, porównuje strategie prowadzenia poszczególnych kampanii wyborczych oraz podejmuje próbę oceny stopnia wykorzystania założeń marketingu politycznego przez wszystkie podmioty, które wzięły udział w wyborach

Książka "Marketing polityczny w kampanii wyborczej" - Marta Obrębska - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 384 stron i została wydana w 2009 r.