pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing na rynku środków produkcji

Autor książki:

Tadeusz Wojciechowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 239 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320814569
ISBN: 83-2081-456-1
Data: 2008-11-20
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dó konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dó produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.

Książka "Marketing na rynku środków produkcji" - Tadeusz Wojciechowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 239 stron i została wydana w 2003 r.