pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Autor książki:

Agata Matuszewska-Kubicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 196 s.
EAN: 9788382200089
ISBN: 978-83-8220-008-9
Data: 2020-10-21
Cena wydawcy: 42.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności.

Książka składa się z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziałach teoretycznych ukazano obecną sytuację na polskim rynku pracy, koncepcję budowania marki pracodawcy, ideę silnej marki i relacje pomiędzy marką korporacyjną a innymi markami. Rozdział empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycję modelu spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczące jego wdrażania.

Książka "Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy" - Agata Matuszewska-Kubicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2020 r.