pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Branta
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 170 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788360186787
ISBN: 978-83-6018-678-7
Data: 2006-02-08
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Praca koncentruje się na strategii tożsamości miasta, która stanowi zbiór założeń i sposobów służących budowaniu i utrwalaniu tożsamości miasta, a w efekcie jej rynkowego wizerunku.
Celem głównym poniższej pracy jest zidentyfikowanie instrumentów budowania tożsamości miasta oraz wskazanie pożądanych zmian w zakresie ich stosowania z myślą o ukształtowaniu pozytywnego wizerunku miasta. Celami szczegółowymi są:

1.Zdefiniowanie strategii tożsamości miasta oraz jego tożsamości i wizerunku na tle istniejącego dorobku naukowego;
2.Przegląd i charakterystyka instrumentów budowania tożsamości miasta;
3.Określenie miejsca strategii tożsamości w systemie celów i strategii rozwoju miasta;
4.Wskazanie rodzajów strategii tożsamości realizowanych w miastach polskich;
5.Wskazanie roli i miejsca marketingu w budowaniu tożsamości miasta;
6.Identyfikacja i ocena doboru instrumentów strategii tożsamości w kształtowaniu wizerunku miast polskich;
7.Zidentyfikowanie głównych ograniczeń w procesie budowania tożsamości przez polskie miasta;
8.Wskazanie pożądanych zmian w doborze instrumentów strategii tożsamości miasta.

Książka "Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich" - Agnieszka Stanowicka-Traczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2008 r.