pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kryminalistyka w mediach

Autor książki:

Joanna Stojer-Polańska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Silva Rerum
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 346 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788364447136
ISBN: 978-83-6444-713-6
Data: 2016-06-13
87.73 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Ze Wstępu: Seriale, które pokazują pracę w laboratorium kryminalistycznym oraz służbę w Policji, cieszą się nieustannie wysoką oglądalnością. Tym samym wielu widzów, jeśli pasjonuje ich proces badania śladów, odnajduje się w roli techników kryminalistyki lub też w roli detektywów rozwiązujących zagadki kryminalne, o ile wolą wysiłek intelektualny nad rozpracowywaniem motywacji przestępcy. Próba odgadnięcia zakończenia, czyli tworzenie wersji śledczych, jest ulubionym zajęciem wielu oglądających, jak również czytelników kryminałów. Zupełnie inaczej sprawy te wyglądają w przypadku osób, które naprawdę pracują przy sprawach kryminalnych. Mam tutaj na myśli policjantów, biegłych sądowych, prokuratorów. Jeśli już oglądają filmy i seriale, to po to, by policzyć ilość błędnego ujawniania śladów czy fałszywego zastosowania wybranej metody, a także w celu zdemaskowania uproszczeń i przekłamań. Albo oglądają podobne produkcje, bo chcą wiedzieć, jakie informacje o śladach ma przeciętny obywatel. Lub też jak potencjalny przestępca może się zainspirować filmem. Informacja ta może okazać się istotna, gdy taki obywatel popełni przestępstwo. O tym właśnie piszę w książce, czyli o plusach i minusach popularności seriali kryminalnych, a także o oddziaływaniu mediów na postrzeganie kryminalistyki i dowodów naukowych.

Książka "Kryminalistyka w mediach" - Joanna Stojer-Polańska - oprawa miękka - Wydawnictwo Silva Rerum. Książka posiada 346 stron i została wydana w 2016 r. Cena 87.73 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.