pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreowanie marki

Autor książki:

David F. D Alessandro

Dane szczegółowe:
Wydawca: RM
Oprawa: twarda
Ilość stron: 150 s.
Wymiar: 170x245 mm
EAN: 9788372431950
ISBN: 83-7243-195-7
Data: 2004-04-28
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Książka 0Alessandra jest dowcipna, lekka i niezwykle praktyczna. To cos więcej niż podręcznik marketingu, gdyż zawiera wiele mądrych rad dotyczących strategii i roli lidera".
Prof. Michael E.Porter Bishop Witliam Lawrence University oraz Harvard Business School "DAlessandro nie owija niczego w bawełnę, lego książka - raz zabawna, to znów pouczająca, pełna jest rad, bezcennych dla każdej firmy, której zależy na odpowiednim wizerunku"
John J.Dooner, Jr. Prezes i dyrektor generalny Interpub Uc Groupof Companies, Inc "To książka, którą sam chciałbym napisać. Śmiała, zabawna i prowokująca - tmówiąca bez ogródek o tym, jak stworzyć świetny wizerunek lub markę firmy. Niewielu zrobiło to lepiej od DAlessandra
James Carville Autor strategii Partii Demokratycznej "Na długo przed innymi w amerykańskim biznesie 0Alessandro zrozumiał, jaką rolę w kreowaniu marki znanej na całym świecie odgrywa sponsoring imprez sportowych i wydarzeń kulturalnych. Ta książka odzwierciedla naturę samego autora: jest intrygująca, zabawna i trafia w sedno".
Lesa Ukman Prezes IEG, Inc:. "David 0Alessandro to prawdziwy lider, wizjoner i człowiek, który nie boi się podejmowania trudnych decyzji. Kreowanie marki stanowi pouczający i dowcipny rezultat przemyśleń oraz modus operandi Dar/da, a także cudowną skarbnicę wiedzy na temat kreowania marki i zarządzania nią".
Paul Beeston Prezes i dyrektor zarządzający Majqr,League Baseball

Książka "Kreowanie marki" - David F. D Alessandro - oprawa twarda - Wydawnictwo RM.

Spis treści:

Wstęp

Zasada l: Liczy się marka, głupku
Zasada 2: Współzależność może być piękna
Zasada 3: Dobre przestanie marki jest jak dosiadanie nieujeżdżonego konia: gdy już siedzisz w siodle, nie daj się zrzucić
Zasada 4: Jeżeli chcesz dobrej reklamy, musisz o nią walczyć
Zasada 5: Jeżeli chodzi o sponsoring, co 30 sekund pojawia się na świecie nowy frajer
Zasada 6: Nie mylić sponsoringu z widowiskiem sportowym
Zasada 7: Nie pozwól, aby w ciągu miesiąca skandal zniszczył markę, na której reputację pracowałeś przez caty wiek
Zasada 8: Żądaj niewolniczego oddania dystrybutorów twojej marce
Zasada 9: Wykorzystaj markę, by poprowadzić swój lud do ziemi obiecanej
Zasada 10: W końcu za markę odpowiada każdy, nie tylko dyrektor