pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Kreatywność w reklamie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301143923
ISBN: 978-83-0114-392-3
Data: 2012-11-26
63.77 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Jak pisać teksty reklamowe Jak doskonalić swe umiejętności Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce.

Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym.

Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.

Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.

Książka "Kreatywność w reklamie" - Anna Murdoch - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2012 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!