pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreatywna reklama

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 200x230 mm
EAN: 978830115028002
ISBN: 978-83-0115-028-0
Data: 2009-02-11
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Książka "Kreatywna reklama" - Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2008 r.