pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Konsument w centrum uwagi

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326400599
ISBN: 978-83-2640-059-9
Data: 2010-05-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.
Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:
- dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
- jak kultura firmy wpływa na sukces,
- czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.
Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowwego sukcesu.

Książka "Konsument w centrum uwagi" - Britt C. Beemer, Robert L. Shook - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2010 r.