pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja wizualna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 316 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788373836068
ISBN: 978-83-7383-606-8
Data: 2012-11-20
Cena wydawcy: 43.05 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest zbiorem jedenastu oryginalnych artykułów napisanych przez autorów zarówno wywodzących się ze środowisk akademickich, jak i praktyków w dziedzinie komunikacji wizualnej. Łączy ich potrzeba głębszego zastanowienia się nad istotą różnych form komunikacji wizualnej, pochodzeniem tych form, ich przejawami i semantyką.

Omówiono tu zagadnienia, które albo są najczęściej kojarzone z komunikacją wizualną, jak malarstwo, fotografia, teatr, film, reklama czy architektura, albo wyznaczają jej granice, jak neuropoznawcze mechanizmy odbioru przekazów wizualnych czy też komunikacja wizualna kreowana przez osoby głuchoniewidome. Polecam tę książkę studentom i wykładowcom w dziedzinach nauk społecznych, humanistycznych i sztuk plastycznych, a także praktykom w dziedzinie komunikacji wizualnej. Adresując ją zwłaszcza do tych ostatnich, pragnę przywołać słowa Kurta Lewina, że nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria. Nie można bowiem świadomie budować komunikatów wizualnych, które miałyby przekazać założone treści, bez znajomości mechanizmów, jakie leżą u podłoża ich kreacji i odbioru.

ze Wstępu

Książka "Komunikacja wizualna" - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 316 stron i została wydana w 2012 r.