pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja marketingowa w architekturze

Autor książki:

Rafał Janowicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788361587941
ISBN: 978-83-6158-794-1
Data: 2013-06-07
Cena wydawcy: 36.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książkę Rafała Janowicza Komunikacja marketingowa w architekturze przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z zaśmieceniem licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam i innych komunikatów marketingowych jest dziś tak wiele, że stały się one elementem przekształcającym architekturę (zarówno jej tworzenie, jak i percepcję). Znajdziemy w książce przykłady rozwiązań zdecydowanie złych, tworzących efekt choinki, ale i dobrych, starannie przemyślanych. Rafała Janowicza interesuje jednak nie tylko stan faktyczny, ale i jego poprawa. Od wizualnej komunikacji marketingowej w miastach raczej w najbliższym czasie nie uciekniemy, konieczna jest więc zmiana podejścia do niej architektów. Janowicz przekonuje, że tylko czynny udział architektów w jej tworzeniu przy jednoczesnej zmianie obowiązujących dzisiaj regulacji prawnych pozwoli na poprawę jakości przestrzeni, na której zaśmiecenie słusznie narzekamy. Przeprowadzona przez Autora argumentacja jest starannie uporządkowana i przejrzysta, a fakt, iż analizom towarzyszy bogata dokumentacja fotograficzna dodatkowo wzmacnia atrakcyjność książki.

Prof. dr bab. Anna Zeidler-Janiszewska - przewodnicząca Komisji Konkursowej

Książka "Komunikacja marketingowa w architekturze" - Rafał Janowicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Narodowe Centrum Kultury. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2013 r.