pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta
»
»
książka:

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
EAN: 9788381422819
ISBN: 9788381422819
Data: 2019-01-31
Cena: 31.16  Cena wydawcy: 34.90 zł Oszczędzasz: 3.74 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - opis wydawcy:

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.

Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Badania jakościowe metody i zastosowania - okładka książki
Badania jakościowe metody i zastosowania Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer
KOmedia. Konteksty dyskursu medialnego - okładka książki
KOmedia. Konteksty dyskursu medialnego Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna, Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak (red.)
Wtorek, 23 Kwietnia 2019 roku.