pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Kampanie społeczne w służbie publicznej. Komunikowanie rządowe w Polsce...
»
»
książka:

Kampanie społeczne w służbie publicznej. Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 316 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381022453
ISBN: 978-83-8102-245-3
Data: 2019-04-04
Cena: 57.07  Cena wydawcy: 77.00 zł Oszczędzasz: 19.93 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Kampanie społeczne w służbie publicznej. Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych - Anna Lusińska - opis książki:

Książka jest pierwszą dokumentacyjną publikacją i jednocześnie krytyczną refleksją na temat 155 polskich rządowych kampanii społecznych, powstałych w latach 1994-2015 z inicjatywy ministerstw 10 kolejnych polskich rządów, jako narzędzia rządowego komunikowania.

Pokazuje nie tylko ilość zainicjowanych przez polskie rządy kampanii społecznych czy rządową oraz ministerialną aktywność, ale także poruszane przez te kampanie problemy, dokonując próby oceny skuteczności ich wpływu na zmiany postaw i zachowań polskiego społeczeństwa.

Zatem zarówno tematyka książki, jak i przyjęta w niej perspektywa badawcza może być interesująca i inspirująca dla wszystkich nią zainteresowanych.

Książka „Kampanie społeczne w służbie publicznej. Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych” - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu.

Książka posiada 316 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Kampanie społeczne w służbie publicznej. Komunikowanie rządowe w Polsce..."
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Wielka droga Chin. Komunistyczna - okładka książki
Wielka droga Chin. Komunistyczna Partia Chin i... Yan Yilong, Bai Gang, Zhang Leyong, Ou Shujun, He Jianyu
Zagłada caratu - okładka książki
Zagłada caratu Jan Jacyna
Produkty podobne:
Broń masowego wrażenia. Kampania - okładka książki
Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007... Mariusz Kolczyński, Marek Mazur
Autorytaryzm a demokracja - okładka książki
Autorytaryzm a demokracja Paweł Czarnecki
Stosunki polsko-czesko-słowackie - okładka książki
Stosunki polsko-czesko-słowackie 1918-2005 Janusz Gmitruk, Andrzej Stawarz (red.)