pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce

Autor książki:

Anna Rakowska-Trela

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 460 s.
Wymiar: 168x239 mm
EAN: 9788379698509
ISBN: 978-83-7969-850-9
Data: 2016-01-19
Cena wydawcy: 58.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kampania wyborcza jest obecnie zjawiskiem o niezwykle istotnej wadze, a jednocześnie jednym z tych etapów procedury wyborczej, które mają duże znaczenie dla funkcjonowania współczesnych społeczeństw demokratycznych. Problematyka ta nie była dotychczas w sposób całościowy przedstawiona w opracowaniu o prawniczym charakterze. Przeprowadzenie analizy prawnej problematyki kampanii wyborczej jest natomiast pożądane, jako że praktyka ustrojowa w tym zakresie uwypukla liczne problemy, które pojawiają się w jej toku. Autorka przeprowadza dogłębną analizę regulacji kampanii wyborczej, zawartej w kodeksie wyborczym na tle regulacji przyjmowanej w poprzedzających kodeks ordynacjach oraz rozwiązań w innych państwach, formułując wnioski zarówno co do sposobu interpretacji przepisów, jak i postulatów de lege ferenda. Dlatego też niniejsza książka stanowi istotną pozycję w sferze prawa wyborczego, która może wzbudzić zainteresowanie nie tylko przedstawicieli nauki prawa, lecz także politologów, socjologów, a nadto polityków oraz publicystów.

Książka "Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce" - Anna Rakowska-Trela - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 460 stron i została wydana w 2015 r.