pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting
książka:

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
EAN: 9788328324619
ISBN: 978-83-2832-461-9
Data: 2017-11-17
Cena: 26.43  Cena wydawcy: 34.90 zł Oszczędzasz: 8.47 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński - opis książki:

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:
Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Artur Jabłoński - konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, na Temat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www. Artur Jablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAi B w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Książka „Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting” - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion.

Książka posiada 168 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Ocena: 5 (z 1 ocen)
kolorkolorkolorkolorkolor
Artur Jabłoński - autor m.in.:
FISZKI. Koszyk kompetencji 2 - okładka książki
FISZKI. Koszyk kompetencji 2 Piotr Bucki, Rafał Żak, Artur Jabłoński;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Klub 50+ - okładka książki
Klub 50+ Mariola Bojarska-Ferenc
Automotywacja. Odkryj w sobie siłę - okładka książki
Automotywacja. Odkryj w sobie siłę do działania! Marzena Jankowska, Beata Wolfigiel